Feber

Igår fick jag feber och mådde inte särskillt bra. Och på det så blev Nellie hysterisk fram emot kvällen. Hon skrek och skrek så fort hon inte hade tutten i munnen. Inte för att hon var hungrig, för hon ville inte egentligen äta så mycket när hon låg där. Det är ju så jobbigt när jag inte förstår varför hon är ledsen. Och så när man själv inte är pigg, då vill man ju bara sova så att man kan bli pigg. Men hon höll på ända fram till 3 tiden. Ssssnark!
Imorse var hon hur glad och söt som helst men nu på kvällen har det börjat igen. Jag känner mig så hjälplös när jag inte vet vad som är fel. Vi badade henne igen idag och det tycker hon inte alls om =) Hon fryser för hon har så lite underhudsfett =) Skrutten.

Sänder en stor kram till tvillingarna Sahlström och deras familj! Beklagar sorgen! Vilken fruktansvärd olycka. Kämpa på tjejer!Kram kram!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0