6 dagar över

Inatt var det 2:a natten i rad som jag haft värkar hela natten. Tyvärr så är de ju inte tillräckligt starka för att vara nånting att bry sig om. Men de stör ju sömnen ganska rejält. Inatt var jag så less på dom att jag inte ens brydde mig om att fundera på om det kunde vara på riktigt. Det håller fortfarande på nu också. Irriterande att det inte bara sätter igång på riktigt.
Idag känns det i alla fall mycket bättre. Mår inte alls lika dåligt som igår. Jag hade tänkt följa med Marie och käka lunch på stan men det har börjat rinna nån sorts "gegga" i troskyddet hela tiden så det kändes lite riskabelt. Man vill ju inte ha ett helt lass av sånt i byxan när man går runt på stan. *urk* Linnea och Mickan ska fika idag men det är samma sak där. Har ingen lust att sätta mig i Mickans soffa och kanske orsaka nån sorts kladdig olycka. Det kan hända att de förbarmar sig och dyker upp här istället. Den som väntar får se.
Nu ska jag nog städa lite och hoppas att det kanske kan öka på de här fördömda värkarna lite. Annars väntar ett besök från Pappa och Helena ikväll och det är ju mysigt det också.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0