Vikten av vikten

Dagen efter att jag tagit min första tugga (efter camebridge) hade jag gått upp 1kg. Det är vanligt att man går upp drygt 3kg. Det är vätskan som man dessutom brukar tappa de första tre dygnen när man börjar med camebridge. Jag gick ju bara ner 1,5 kg då så jag kände mig ändå ganska nöjd med att bara ha lagt på mig 1 kg. Det betydde ju att jag ändå hade tappat ett halvt kilo. Men imorse när jag vägde mig igen så är jag nere det kilot igen. Jag har inte hunnit springa på en vecka och det är nog 4 dagar sen jag stog på wiit't också. Men ikväll ska jag ta mig i kragen och tvinga karsloken att vara hemma istället.

Jag håller på att måla väggarna inne i salongen vita. Det blev helt plötsligt ett helt nytt rum =) Fredde och jag har försökt oss på att spackla och måla en gång tidigare, det var när vi bodde på Brynäs. Då höll vi på att bli vansinninga båda två. Men jag inser nu att underlaget den gången inte var det bästa. Den här gången har det faktiskt varit roligt. Jag tänkte dra iväg och köpa gardinstång och så ett par gardiner in dit idag. Förhoppningsvis kan snickaren komma i början av nästa vecka och sätta upp skåpen och bänkskivan. Sen börjar det ju nästan bli klart. Så himla roligt!

Kommentarer
Fabulous Fung

Oh sicken sessa i silke! Partypingla i mäkta stycke! Bra val. Då talar jag alltså klänning... Och dess innehåll!!



Bygg på salongen för snart kanske jag behöver någon slags topping om kalufsen ska bli någe längre. Också kommer jag snart behöva ett par 75:-byxor! Det regnar alldeles för mycket för att leva i shorts...



Skrik när Tuva är friskis! Och ge henne en friskkyss i pannan, rakt på tredje ögat! PUSSS

2010-06-16 16:06:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0