väntar och väntar

Ännu har jag inte hört nånting ifrån den stundande förlossningen. Jag vet ju hur det är också, hon kanske inte hinner med att höra av sig till oss. Det är ganska fullt upp när man får en bebis. Men när man bara går och väntar som jag gör nu så blir man genast lite orolig och tänker på en massa saker som kan gå fel. Fy! Men det går nog bra! Jag har bakat lite kakor till Freddes kalas så att jag skulle ha annat att tänka på.

Idag är det två veckor sen jag började med Camebridge. Jag har gått ner 4,5 kg, tappat 6 cm på magen, 4 cm på midjan och låren. Jag känner mig supernöjd och tänker fortsätta en vecka till nu. Sen får vi se. Jag tog iaf tag i springandet igår. Men jag vet inte om man kan kalla det fö ratt springa. Jag gick nog lika mycket. Jag flåsade värre än den värsta hund och hela kroppen gjorde ont för varje steg efter en liten stund. Jag blev svimfärdig och tyckte att hela jorden gungade. Hur kan man tycka om att springa? Jag ska iaf köra imorn igen när Fredde är hemma. Och idag har jag gjort 300 situps och lite andra magövningar, ska nog ge mig på ett till sånt pass nu. Duktig flicka =) *stolt*

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0