Välkommen till världen lilla Nils

Lilla Nils blev fördd igår kväll kl.18.41. Linnea kom in till förlossningen 17.20. Så det gick fort. Jag har inte kunnat sova på hela natten för jag blev så orolig att det hade hänt nåt, fick inte nåt sms förän imorse. Det visade sig att Linneas sms som hon skickade iväg igårkväll aldrig skickades. Så alla vi tjejkompisar hade en jobbig natt. Lillkillen vägde bara 2660gram och var 49 lång, så han måste vara väldigt långsmal =) Man ser på bilden på webbisar(som inte går att lägga in här eftersom den är för stor) att händerna ser för stora ut för de små smala armarna =) Jag längtar och längtar tills jag får träffa den lilla krabaten! Jag längtar efter att få krama om Linnea också!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0