Skit i´t

Nu du din gamla sura apotekskärring. Nu står jag här och blandar min sockerblandning med glycerol i. Samtidigt som jag gör ahlgrensbilarfluff och bakar lite mer frukostbröd. Varför finns det inte fler timmar på dygnet för? Jag har alldeles för mycket energi just nu. Och så ska jag jobba hela dagen på Flanör imorn. Jusy nu känns det som dålig tajming eftersom jag har så mycket som jag vill baka och göra. Men det kommer att bli superroligt. Jag hade tänkt baka en tårta till midsommar vars recept jag tagit ur icas buffe tidning. Men nu kun de jag inte håll amig från att prova den tårtan som jag tänkt prova så länge, också. Det blir alltså 2 tårtor till midsommar. Förhoppningsvis blir iaf en av dem goda ;) Det krångliga är att jag jobbar till 18, ska friskis och svettas i boulongern 19. Och sen ska tjejerna och jag dra ut till Gräsbäcken. Och dit lär jag släpa mixerstav, elvisp och alla ingridienser till tårtorna och göra dem imorn kväll. Spännande....to be continued...

Kommentarer
Erik

fan syrran jag saknar dig. en månad så är jag hemma och tar han om byyyggaaa pussseeel. jag kan inte. men sen när man lägger alla bitar förutom än och tuvisen läger sista och sträcker upp armarna och säger jag vannnnnnn :P saknar er som fan

2010-06-24 00:58:09



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0