Midsommarpix


Glycerol

Tuvisen = fin sommartjej!

Tuva och mamma på midsommarafton

Jag och min lillskrutt

Nellie på  midsommarafton

Tuva dansar runt stången med sin mormor


Myyyys

ännu mera myyyys

3 generationer

Boje röker pipa som en pirat

bad hör till

tårta nr 2

Pappa och farmor på midsommardagen. Farmors 80 årsdag

Tuva hittade bambi hos faster Eva i Utnora

Farmor Ulla och Tuva

Älsklingen med Snellie

Gullunge

Nellie doppar fötterna

mitt premiärdopp i poolen. 24grader i vattnet :)

Nellie testar att gunga för första gången


Kommentarer
Sofie

Åhh vilka härliga bilder!!! <3 24 grader i poolen, underbart! ;) Ni är så himla bruna och fina, mamma din, du och Tuva!!! =) Massa pussar och bamsekramar!!

2010-06-28 17:02:37
URL: http://www.sofie.sida.blogspot.com
idooooo

Bra kämpat med tårtorna, ja inte skulle då jag tacka nej inte!

Fasiken va stor Tuva har blivit!

Blir nice med bio på fre Tessan!!

2010-06-29 08:12:13



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0