Isacs dop

Igår var vi på Isacs dop i Tomaskyrkan. Det var superfint och det blev en massa snyft =) Det var Maddes fel att jag började gråta för att jag tittade på henne =) Superfina sånger hade de valt. Isac var som vanligt världens charmör. När prällen gick runt och häll upp honom framför oss skrattade han så att alla i kyrkan började skrattade åt honom =) Gobiten. Han har så himla stark personlighet. Han pratar och pratar och skrattar och skrattar.




Vi drog ut till stugan för att njuta lite av kvällssolen. Väl där hamnade jag framför tv:n för att kika på kungabrölloppet. Innan har jag varit helt ointresserad men jag tyckte att det var himla rolgit att se. Alla fina klänningar och fina hår. Viktoria och Daniel är faktiskt himla söta ihop. Det har jag aldrig tidigare uppmärksammat.


Ikväll kom Fredriks föräldrar hit och hälsade på en sväng. Tuva frågade om hon fick följa med dom hem och sova där. Så nu fick jag kvällen ensam med Nellie. Vi bakar kesoflätor (frukostbröd). Ett nytt recept som jag provar. Hoppas det blir gott. Imorgon fm kan jag åka in till stan och göra en massa ärenden utan att behöva ha Tuva hängandes i hälarna. Skönt. Ska bland annat försöka få tag på det där himla glycerolet till tårtorna. Det fanns nämligen inte på apoteket i Bomhus. På kvällen blir det Friskis och Svettis medelpass. Skönt!


Kommentarer
Louise

FIna kort och brödet såg gott ut också.

Du kan väl skriva recept här om något är väldigt gott + lättbakat ;)

2010-06-22 08:58:42



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0