Då var det dags igen

När jag i jobbsökarbranschen igen. Mamma ringde och upplyste mig om att det låg ute en tjänst som frisörlärare på Polhemsskolan på 50% till hösten. Jag gick direkt in och kastade in en ansökan. De vill egentligen ha en utbildad frisörlärare men de ville de förra gången jag sökte också. Det brukar finnas dåligt med sånna. Försöka kan man ju alltid ialla fall. Egentligen är tajmingen lite tokig eftersom jag gärna hade varit mammaledig lite längre. Men skulle de vara så att jag får jobbet så får vi lösa det med att Fredde får vara pappaledig istället. Jag har inga förväntningar den här gången. Jag blev så besviken sist. Men det skulle verkligen passa mig utmärkt eftersom jag då skulle kunna kombinera salongen hemma och läraratjänsten. Sista ansökningsdatum var den 17/6 så jag borde ju höra nånting ganska snart ifall de är intresserade. Den som lever får se....

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0