Bästa vädret

Aaahhh jag är så nervööös!! Linnea är inne på förlossningen och ska få sin bebis!! 3 och en halv vecka för tidigt och allt! Heja Linnea. Vi väntar med spänning på den lilla ängeln!! Hon skickade ett sms nu att hon är öppen 6 cm så nu dröjer det förhoppningsvis inte många timmar. Jag gissar att de tar hål på hinnan och så kommer den ca. 22.00. Och så att det är en pojke förståss. Ååååhhh jag vill att det ska vara klart nu så jag slipper sitta som på nålar!

Idag har jag upptäckt det absolut bästa vädret. Mitt nya favorit väder. Gassandesol som steker samtidigt som stora regndroppar plaskar ner och kyler ner kroppen. Alldeles toppen!!

Jag har hittat en klänning som jag funderar på att köpa till min kusins bröllop i sommar.


Eller den här kanske


Kommentarer
Madde

Hittade också den översta igår när jag tittade!!! Ska göra stan först!

2010-06-03 21:24:12



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0