Sömnlösa veckan

Den här veckan är en tung vecka här i familjen. Fredde ska jobba alla nätter från inatt (ons) till sön och kommer att få sova minimalt lite. Imorn är den enda dagen som jag är ledig och då måste han åka och hämta Tuvas lekstuga som är klar. Sen kommer han att komma hem strax före nio på morgonen och då sticker jag och jobbar så får han vara vaken med barnen. Pappa och Helena har förbarmat sig och stannar hemma från sin båtsemester på lördag så att han får sova några timmar på lördag. Vi lyckades såklart pricka in den enda veckan på 4 år när vi inte lyckas få barnvakt. :P Men han visste att jag skulle jobba så han har valt det själv. Det ska jag påminna honom om när han gnäller. Detta innebar dock att jag var tvungen att stanna inne och städa denna superfina sommardag. *spyyy*

Kommentarer
Sara SB-stylist

OVERKLIGT VACKERT!! Otrolig kille!!



Går det att resa till andra världar???

DEDE SÄGER JA OCH SKA BERÄTTA HUR!



www.dedeprivat.blogg.se



Enligt forskare finns det med fler dimensioner!



Han är den FINASDE killen i bloggvärlden!

(Han kan inte längre ha bilder på sig ens för att tjejer stalkar han till fotbollsmatcherna)



Han är rapartist, revolutionär och gör helt OTROLIGA KÄRLEKSTEXTER! han är helt otrolig amazing! SÅÅÅ VACKERT!!



www.dedeprivat.blogg.se

2010-07-07 16:13:47
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0