Kalas och sånt

Idag är det dags för kalasande igen. Vi hade tänkt att ha barnkalas idag, men det var så några som skulle komma. Men det kommer 3 barn och 3 vaxna iaf =) Så det blir trevligt. Det är ju så supermega hett ute idag. Och eftersom vi inte kan fylla poolen som Tuva fick av Adde och Madde (vattenslangen är urkopplad nu när de gör om i tvättstugan) så fick vi köpa en liten rackare så länge. Så nu plaskar Tuva runt i den. Det ser roligt ut för hon är alldeles för stor för den lilla. =) Lilla Nellie fick också ta ett premiärdopp. Hon verkade gilla att svalka sig lite =)
Problemet med allt detta kalasande är ju att jag vill gå ner i vikt. Och nog för att jag försöker att inte svulla i mig från kakfatet, men nån kaka måste jag ju få. Och när det är så här ofta så blir det ju inte så bra i längden. Men nu är det iaf Friskis imorn kväll igen. Det ska bli skönt. Men före det ska jag jobba på Flanör hela dagen. Skoj! Och sen blir det jobb nästan alla dagar i 2 veckor.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0