Höst?

Denna kyla. Brrr. Är det redan höst? Det brukar alltid vara fint väder på min födelsedag, så på onsdag blir det fint väder! Idag på jobbet blev jag inslussad på salongen inne på nian. Det har varit min skräck länge. All skit som jag har pratat om den salongen är det inget ställe jag hade lust att sätta min fot på. Men jag hade en rolig dag där, mycket roligare än det varit på Flanör nu senaste veckorna när det varit dött. Och så gillar jag min chef, han är en söt gubbe =) Nu börjar jag längta efter att vara lite ledig och få vara med mina barn lite mer. Så nu ska jag nog säga ifrån jobb ett tag framöver. I så fall bara hemma i salongen.
Idag fick jag äntligen träffa Linnea och lilla Nils igen! Mickan, Wilma och Hilda var också med, lika trevligt med dom förståss =) Det var fullt ös medvetslös med 4 ungar så vi hann knappt prata med varandra. Haha. Och jag stod för hälften av skaran =) Tänk när alla tjejer har barn (kanske flera har mer än 1 också), så kommer vi inte få plats inne hos nån =) Det tycker jag låter najs =) Linnea förbarmade sig över mig och gav mig ett graviditetstest som jag kunde ta hem. Det var negativt. *Puh* Spiralen verkar sitta där den ska. Jippiie =))

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0