Hipp hurra till mig!

Idag fyller jag 27 år. Jag kommer ihåg när jag var liten. Jag tyckte att de som var så nära 30 var nästintill döda. Konstigt nog känner jag mig allt annat än död, i huvet känner jag mig lika som när jag var typ 20. Kanske man aldrig växer där inne? Jag har jobbat hela dagen. Haft smockfullt att göra. Superskoj. Massor av folk kom in och grattade mig. De hade sett på facebook att jag fyllde såklart =) Och sen när jag kom hem hade jag massvis av fina grattishälsningar på fejjan. Det värmde verkligen! Har inte fått nån present än, men det räckte gott med alla grattis. Imorn kommer familjen och firar. Då har jag önskat mig pengar till en symaskin. Skulle bli extra glad ifall de räckte även till en klocka. Skulle vilja ha en sån där färgglad söt en. Men då måste jag nog hitta en billig maskin. Det räcker ju iofs bra med en som kan sy rak och sicksack söm (kan väl inte vara så dyr) haha. Jag är egentligen inte så mycket för födelsedagar och paket. Håller på med en tårta nu som såklart blev misslyckad första försöket så nu ska jag ta ut en ur ugnen kl 00.00. Hoppas den blir bra iaf =/ Kram å godnatt från en nöjd 27 åring!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0