Grattis Lillebror!!

Stort grattis till min bästaste lillebror Erik idag på hans födelsedag!! Tyvärr svarar han inte när jag ringer. Vill även gratulera honom till nya anställningen på Interpool. Längtar tills du kommer hem Erik!! Puss å Kram

Idag blev ännu en nyttodag. Vi hinner aldrig göra nånting nu för tiden för vi ska bara pyssla med en massa tråkiga saker. Idag har vi släng alla kartonger, glas och batterier. Vi har varit runt och gjort lite inköp till salongen (låter roligt men det var bara en massa tråkigt), handlat en ny dörr till salongen, städat övervåningen, klätt in 2 fönster på övervåningen med myggnät, möblerat om lite (så att Nellie inte skulle behöva ligga i drag från fönstret) osv osv. Så där är det hela tiden tycker jag. Vad hände med de där sommrarna när man bara låg i solen och degade hela tiden? Imorn hade vi tänkt åka ut till Engeltofta för att bada med lite vänner men vi måste tvätta och fixa Freddes ordningsvaktskläder och fixa lite mer med salongen i stället :/

På våran övervåning har det varit cirkus 100 grader varmt varje sommar som vi bott i huset. Vi har försökt sova med öppet fönster men då vaknar jag med en miljon myggbett. Idag tog vi som sagt äntligen tag i det och köpte myggnät till 2 fönster i olika rum på övervåningen. Så nu kan vi ha fönstrena öppna dygnet runt. Ååååh va skönt det ska bli!

Jag kanske ska berätta att Hello Kitty tårtan blev himla söt. Det var flera som sa att den var god, men det kändes mest som att det var för att vara artig. Smaken i tårtan var god, men överdraget var läskigt sött. Jag mådde lite illa efter en bit. Den förra tårtan, test tårtan, som jag gjorde var ju också så där söt men blev bättre efter nån dag. Så imorn kanske den är godare.

Jag längtar ihjäl mig efter bion imorn!!! Ida och jag ska gå och se Eclipse! Jippiie. Det var så himla länge sen jag ens tittade på nån film nu. Jag far runt som en virvelvind fram till 12 på nätterna =)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0