Bajstanten

Igår innan Ida ich jag skulle gå på Eclipse så skulle vi äta på max. När vi satt och mumsade på våra mål som mest kom det en tant och satte sig vid bordet brevid. Hon satt och pratade med sig själv och det märktes tydligt att inte allt stod rätt till där... Det var då vi kände den....bajslukten. Hon stank bajs. Hon måste ha haft stora korvar i trosorna.
Jag kunde absolut inte äta nåt mer och efteråt hade vi den där bajslukten i näsan så att vi inte ens kunde köpa oss lite popcorn. Och vad är väl bio utan popcorn? Bajstanten förstörde lixom det mysigt med hela kvällen. Blä.

Jag gillade filmen. Men den gav upphov till en massa funderingar. Och så var det tyvärr lite saker som irriterade också. Bland annat att de hade bytt ut en skådespelade...nog för att hon hade rött hår, men det var ju för tusan inte ens samma person. Hur skulle man då veta att det var hon? Förvirrande. Sättet vampyrerna dog på var också annorlunda. De var som gjorda av porslin helt plötsligt, det kan inte jag minnas att de var i tidigare filmer. Att det klirrade när nån slet av en arm eller ett huvud. Konstigt. Ida och jag försökte komma underfunn med vilken vi skulle ha valt av grabsen. I mitt fall lutar det åt vargahållet. Jag gillar ju värme, och visst skulle det vara mysigt att krypa upp och värma sig hos nån som är så varm att han kan ha bar överkropp mitt i blanka vintern.Jag kan även tycka att det känns lite mysigt att höra ett hjärta slå när man ligger och myser uppe på bröstet hos killen. Samtidigt skulle det ju vara ganska najs att få veta att man kunde leva i oändlighet. då skulle jag ju inte behöva vara rädd för döden längre =)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0