Viktångest

När jag var gravid med Tuva var Fredde också gravid. Han gick upp i takt med mig hela tiden och fortsatte efter också. Nu väger han bara 2 kg mer än mig. Buhuuuu *snörvel* Jag vill inte bli tjockast. *snyft* Han går ner nåt kilo för varje vecka och jag går upp så det ser illa ut. Och jag vet ju hur svårt det är att bli av med det sen. Måtte amningen fungera den här gången så jag kan bli av med några kilon där. Och så ska jag ut och gå med vagnen. Det hade jag ju inte direkt tid med förra gången eftersom jag jobbade. Usch vilken ångest! Luspank och blekfet, det är min lott det.


Kommentarer
Luspank Blekfet Sister In Arms

Luspanka ar vi allihopa, allihopa, allihopa

Blekfeta blir vi allihopa, allihopa, jag med

Jag med, och du med

Jag med, och du med... =)

2010-01-14 15:06:46
URL: http://sofieann.blogg.se/
Idoooooo

Fy fan Tessan. Du har endå en jävla humor & skön självironi i allt jävla skit. Haha. Luspank & blekfet, jag älskar't. Mina takter.

Kämpa på snyggis! // Arbetslöst psykfall som snart åker till Egypten för sina sista pengar & kommer hem luspank, arbetslöst psykfall men kanske kanske kanske lite brunare..

2010-01-15 09:49:26



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0