Vanlig vardag

Äntligen vanlig vardag! Det är iaf vad jag har trott att jag skulle tycka. Men så fort jag kom hem efter att ha lämnat Tuva på dagis så ångrade jag mig. Vad skulle jag göra hela dan hon var där? Alldeles ensam. Jag hade längtat tills vi skulle komma tillbaka i rutinerna igen. Tiden gick iofs jättefort när hon var på dagis. Men jag saknade henne ändå.

Ingela och Andreas kom förbi med fika tills Tuva kom hem. Dom lekte med henne och stojade. Det var jättemysigt. Dom har fått jobb på ett Sunwing hotell på Kreta i år. Dom åker nu i mitten på feb och blir borta till i Okt. Jättetråkigt tycker jag! Men roligt för dom att dom äntligen får jobba tillsammans. Fredde och jag gjorde slag i saken och bokade en vecka på deras hotell. Vi ska åka den 19:e Aug. Det var lite svårt att boka eftersom jag var tvungen att skriva kön, namn och personnr på bebisen. Kan ju vara lite knepigt. Men det får vi väl byta sen... =) Nu känns det genast bättre när vi har nånting bokat att se fram emot. Jag drömmer om solen varje dag nu. Jag är helt besatt! Jag gillar verkligen inte vintern.

Mamma och Boje ska komma hit med min "nya" fåtölj nu. Så från och med nu kommer jag att vara parkerad i den i stort sett hela dagarna. Trevligt trevligt...eller?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0