Syjunta

Idag har jag haft trevligt besök av Linnea, Anna , Jennie, Mickan och Wilma. Vi käkade och snackade lite skit. Så som bara tjejer kan göra =) Tuva var överlycklig över att det kom en "bebis" som hon kunde leka med. Hon Är otroligt omtänksam och beskyddande av naturen så bebisar passar henne. Hon sköt runt Wilma i gåstolen pch underhöll henne i stort sett hela tiden så vi vuxna fick surra ifred. Vi har iaf bestämt att vi är gamla nog att starta en syjunta. Och nu när jag har stickat min första socka(och påbörjat den andra) så är ju jag lämplig att lära ut hur man gör till resten av juntan =) Får se om det blir nåt av det hela. Det vore trevligt!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0