Sällskapssjuk

Idag fick Adde och Madde sitt nya hus. Vi var dit och kikade. Där revs och målades väggar och det var full fart. Det kommer att bli hur bra som helst när det är klart.
På kvällskvisten fick vi trevligt sällskap här hemma av Sofie och Cissi från Popp i Topp. Vi käkade lite taccos och "tittade" på Let´s dance. Tyävrr pratade jag nog sönder hela programmet. Jag är ju så himla sällskapssjuk nu. Jag skulle kunna prata ihjäl vem som helst. Tack för en supertrevlig kväll tjejer. Jag behöver verkligen mina vänner nu =) Jag kände när dom var här hur mycket jag saknar Popp i Topp. Det känns tomt när dom pratar om jobbet och jag inte vet vad som hänt. Jag känner mig fortfarande som en stor del av den salongen. Jag skulle hemskt gärna jobbat där igen men det är ju så synd på 20 kvällarna. Och sen har väl Stina fullt hus ändå. Men det var så himla roligt att få träffa tjejerna igen! Tack för att ni hälsade på tjejer!!



Idag har min mage varit jobbig. Stenhårda sammandragningar hela tiden och så har bebisen varit helvild. 7 veckor kvar nu =)Jag längtar efter min lilla bebis =)

Kommentarer
Sofie

Åh det är vi som ska tacka sötnos! För underbart god mat och en supermysig kväll! Inte pratade du sönder Let´s dance inte! Så är det ju alltid när vi träffas, härligare att prata än att glo på dumburken ;)

Pussar i massor!!

2010-01-16 19:52:25
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0