Miraklet!

Mitt mirakel har nu skett. Imorse ringde hon. Min handläggare från FK. Nu är det bara några papper som ska skrivas på sen ska pengarna börja rulla in. Jag vågar inte riktigt tro att det är klart förän jag har pengarna på mitt konto. Men jag Känner mig oerhört lättad och glad. Allt över 0 kr känns ju som en visnt i det  här läget så jag har inte ens frågat vad jag får för ersättning. Men jag antar att det blir den som den "snälla" killen som ringde för nån vecka sen räknade ut. Åh va härligt!!

Kommentarer
Fung's Mother

gud sa harligt! far du ersattning for hela den tid du varit sjukskriven eller galler det bara foraldrarpenning nar storken kommer? sweet i vilket fall nar man sag 0:- innan..



7 veckor later sa liiite! wow snart ar en fjarde eskima kommen till klanen =D spannande! har du/ni kommit pa nagot nytt namn eller har du fatt aterfall pa elise?



eskimakraaam (gnugga nasa)

2010-01-16 07:36:54
URL: http://sofieann.blogg.se/
Therese

Jag får för hela tiden jag varit sjukskriven. Förhoppningsvis. Om dom inte ändrar sig nu. Så himla skönt!



Vi har inte pratat nå mer om namn. Men Fredde är mest inne på Nellie och det tycker jag är fint. Elise är också himla fint. Vi får se vad "den" ser ut som. Det kanske till och med kommer en med snorre. Det vet man aldrig =) När kommer du hem fung?

2010-01-16 11:26:18



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0