Fantasins värld

Min älskade fina dotter har äntligen börjat leka med leksaker. 3,5 år gammal så går hon in i sitt rum och hämtar olika grejer och faktiskt leker. Det är helt otroligt roligt att se på. Tänk att man som barn kan vara så lätt road. Och att dom har sån fantasi. Idag har dockorna sovit i trappen. Hästen och Tuva har åkt tåg på skostället. Hästen har fått ett stall(som enligt Tuva inte alls var ett stall utan Hästens hus med ilsken stämma) av lite stolar. Jag har börjat låta bli att sätta på tv:n i alla lägen som vi alltid gjort åt henne tidigare. Men jag insåg att varför ska jag göra det för. Det är ju bättre att hon leker. Och titta vad bra det gick. Får se hur bra det går nu när den icke konsekventa pappan ska vara ledig i en vecka...


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0