En inneboende

Det är riktigt skönt att få ha sällskap. Tack och lov att han kom hem. Imorse när jag lämnat Tuva på dagis var jag rädd att Erik skulle sova hela dagen för jag hörde honom här nere vid 3 inatt. Men vid 10 imorse kom han upp. Halleluja =) Kl är redan mitt på dagen. Va fort tiden går när man har nån att prata med. Och spela.
Anso: Vi har inte provat med Guitar hero än. Vi är lite tveksamma till hurvida gitarren får plats i mitt knä, där det sitter en stor mage, eller inte. Men vi ska defenitivt prova. Jag ska ju såklart regera.

Imorse var Tuva så söt. Hon tittade på mig och såg lite besviken ut. Och så lade hon handen på min mage och sa "mamma, bebisen inte kommit än?" Jag tror att hon börjar förstå mer och mer nu. Madde hade läst i sitt horoskop igår att idag kunde det hända en livsförändrande sak på jobbet för henne. Så vi får se om hon tänker sätta igång och föda på sitt jobb idag =) Isåfall har hon svurit på att aldrig mer läsa sitt horoskop. Hehe.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0