Trött trött

Ikväll är Freddes första lediga kväll och jag är som vanligt helt slut. Jag blir det när jag han jobbar. Så får jag ju inte lika mycket hjälp. Undra hur trött jag kommer vara efter dom perioderna när jag har 2 barn. Läskigt.
Idag var Tuva ledig från dagis och för att hon skulle få springa av sig lite åkte vi till öppna förskolan på Frälsningsarmén med Ingela. Tuva var äldst av alla barn men hade jätteroligt. Det var mycket Ingelas förtj'nst  men det är absolut nånting som jag måste börja gå på nu när hon ska vara hemma lite mer. Sen när det var slut åkte vi till mamma på hennes skola och så lekte Tuva där med dom stora barnen ända till 16.00. Så nu är både hon och jag helt utmattade =)

Imorgon ska jag gå till min nya barnmorska. Det är ju det enda som händer med graviditeten så här på slutet. Besöken hos barnmorskan. Dom går man och längtar efter eftersom det känns som att det är ett steg närmare slutet. Och så blir jag lika besviken varje gång. Det händer aldrig nånting och så går det jättefort och så måste man börja vänta på nästa besök igen. Jaja, jag hoppas iaf att jag kommer att gilla den här barnmorskan.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0