Njuta

Igår hade jag inga förvärkar eller värkar eller vad det nu är som händer med mig. Jätteskönt. Och den där känslan av att bebisen inte är kvar i magen sitter i. Jag känner inte ens av magen längre. Det är som att den har försvunnit. Det är i och för sig väldigt skönt för jag känner mig inte stor, tung och klumpig som jag har gjort hela tiden. Så här kändes det med Tuva hela tiden. Jag önskar att alla kan få vara med om en graviditet när det känns så här hela tiden. Undra vad det är som gör att det inte känns längre? Kanske livmodern har blivit bortdomnad av alla värkarna. Om det fortsätter så här resten av tiden så ska jag se till att njuta. Snart kommer jag inte att ha nån tid för mig själv längre så det är bara att passa på att njuta nu.
Nu ska jag hämta Tuvisen på dagis och sen ska vi vara ute i snöyran och leka nån timme. Det är sånt som jag klarar av nu när jag är som en ungdom i kroppen igen =)

Kommentarer
Orolig f.d. farmare...

Men... Hur ska det ga med FARMEN nar bebisen kommer!? Djuren och skordetiden... :O

2010-02-18 14:12:44
URL: http://sofieann.blogg.se/
Therese

jag håller på att jobba på det. Jag sår alla korttids grejer nu så kan jag så låntidsgrejer då. Så behöver jag inte gå in där så ofta ;)

2010-02-18 17:34:59



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0