New york I love you.

Jag har längtat efter filmen New york I love you hur länge som helst. Den kom ut i spanien redan förra året och jag har bara väntat och väntat. Min favvo Hayden Christensen är med tillsammans med en rad andra skådisar som jag gillar. Bl. Orlando Bloom, Rachel Bilson, Natalie Portman osv. En kärleksfilm hade jag väntat mig. Men det var den konstigaste filmen jag har sett på länge. Jag förstod bara inte...tufft läge. Den kan ni skippa.


Annars så har Ida och jag planerat att se den här varulvshistorien på bio på sön. Det låter som en film för oss =) Och så går vi ju i väntans tider på Shutter Island. Det blir nog premiären där om inte bebben har kommit då.

Sitter och kollar på efterlyst. Jag fattar inte varför jag tittar, jag mår så himla dåligt av det här programmet. Fy vilka hemska människor det finns. Och det här följs av det dom där galningarna i Lyxfällan. Jag irriterar mig så hemskt på att dom som är med där får fina presenter för att dom varit så "duktiga". Ja men vi då?!? Vi som alltid är duktiga, är det inte vi som ska få presenter? Idioter! Dom har ju själva satt sig i den där situationen.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0