Min nya kärlek.


Isac, fina Isac. Idag fick vi äntligen träffa den lilla gobiten. Hur kan man bli så perfekt? Känslorna svallade när jag såg och hon om och ännu mer när jag fick hålla honom! När han låg där på min mage och sov fick han små ryckningar i sömnen som jag känner igen inifrån min egen mage. Då insåg jag att det kommer en sån här liten till mig snart också. Jag tror att det var först idag som Fredde förstod att vi ska få en bebis också. Han sa att han längtar nu han också =) Jag blev så förvånad över att han var så liten. Han ska ju vara stor för att vara bebis. 4158 tror jag att det var. Jag hade förväntat mig att han skulle vara större så jag blev lite smått chockad. Ååhh va söt han är!!



Kommentarer
Fung the child lover

Naaaw vilken liten godbit! Han ser sa farsk & fin ut :) Ar Tuva exalterad over att ha fatt en kusin?? Visst ar det val hennes forsta?



Pusss

2010-02-16 08:56:55
URL: http://sofieann.blogg.se/
therese

Haha. Han är ju färsk =) Hon tyckte att det var jättemysigt. Min kosin Isa säger hon =)

2010-02-16 12:47:10
Louise

Söta bilder, snart är det din tur!

2010-02-16 16:42:17



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0