Law Abiding Citizen

Jag blir alltid lite extra lycklig när jag ser en bra film som jag inte har planerat att se. Som med den här filmen. Jag hade aldrig hört talas om den innan jag fick rekomendationen att se den. Jag hade absolut noll förväntningar eftersom jag inte var sugen på en kriminal film.Men...filmen var skit bra! Jag kan rekomendera alla att se den. Den är så rätt fast den är så fel på nåt vis. Och så där alldeles lagom rå och blodig som jag gillar. Och även om killen är ruggigt skadad så har han ändå ett budskap som man kan förstå och därför ha lite överseende med hans handlingar. Har du inte sett den. SE den!


Kommentarer
Idis

Tack för tipset, den ska jag se!

2010-02-07 15:27:33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0