Hårkatastrof

Ok, I know how you feel. Ni "vanliga" människor som inte kommer till jobbet en dag och en jobbarkompis hugger tag i dig, sätter ner dig i stolen och räddar sig från dig själv genom att fixa till din eländiga kalufs. Jag har i flera månaders tid behövt fixa mitt hår. Men vad har jag gjort....jag har pulat lite med det själv. Det är nu under all kritik! Men jag har helt enkelt inte ekonomin att göra nånting åt det. Jag drömmer om att få klippa av det så att jag åtminstonde slipper ha skabbet hängades i ansiktet. Men tyvärr vågar jag mig inte på det själv. Funderar starkt på att ställa upp som hårmodell så att nån gör nånting drastiskt med det. Det gäller bara att det är under rätt tidpunkt så att jag inte är amningskossa eller liknande just då...
Jag beundrar nu mina kära stamkunder som kommer (kom) till mig med jämna mellanrum. Ni är verkligen duktiga som tar er tid och råd för er själva!
Och som om detta inte vore nog. JAG SAKNAR MITT JOBB!!

Om ni undrar så mår jag som en prima ballerina i övrigt! Känner mig lätt som en fjäder en blåsig sommardag! Problemen som har varit minns jag knappt. I mitt huvud finns blommor,doften av grönt gräs, sommar och en massa trevliga saker som snurrar runt. Bortglömt är snökaos, skottande, foglossningar, tunga magar, förvärkar och klåda!

Kommentarer
Stina

Va Fasen !!!! Det är bara o ringa så kommer klippakuten hem till dig!!!! Jag är ju bara ett stenkast bort. Jag kan betela dig om jag får göra vad jag vill =)

2010-02-18 17:49:03
Idisen

Åhh. Va kul att du är en prima ballerina. Lilla fjäder tessan. Jag gillart!

2010-02-19 10:10:34



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0