7 dagar

Mina hormonsvängningar ger sig till känna igen. Nu vill jag att bebisen ska stanna inne till åtminstonde på måndag. Den största anledningen är att Fredde börjar jobba ikväll och Erik har fått jobb som snöskottare så jag kommer att vara ensam med Tuva. Jag tycker inte om att vara ensam =( Det går väl an när Tuvan är vaken men så fort hon somnat så blir jag ju så himla ensam helt plötsligt. Dessutom så är det sportlov nästa vecka och både Freddes föräldrar och mamma är lediga. Så det skulle ju vara smidigt med barnpassning åt Tuva då. Enda nackdelen då är att Pappa och Helena drar till Tyskland. Men jag vet inte hur länge dom blir borta. Tyvärr får jag ju inte välja datum själv så nästa gång Fredde ska kliva på och jobba, om jag inte fått då, kommer jag nog att vara riktigt less....

Tuvas magsjuka verkar vara borta men hon har lite svårt att äta så idag verkar hon lite trött och loj. Hon är väldigt gosig och vill kramas och mysa hela tiden. Det passar ju alldeles utmärkt så här innan bebisen kommer så att hon och jag får mycket tid bara vi två. Hon tjatar mycket om bebisen och vill att den ska komma ut. Och flickan i hennes mage också =) "Mamma flickan i min mage kan gå, det kan inte din bebis" sa hon imorse. Haha =)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0