Inlägg till Anna

Finaste Anna panna är på jorden runt resa och önskar sig bilder på utvecklingen av våra barn. Så idag passade jag på att åka hem till Mickan för att fota henne, Wilma, magen och huset åt Anna. Mickan varken använder facebook eller blogg så det finns inga bilder för Anna att se där. Men det fixar såklart lilla jag :D


Finaste Wilmisen blev först superförvånad över att bli jagad av en paparazzi

När kaffet skulle bryggas fick Wilma sitta på bänken

Busungen leker tittut

bebisen är perfekt att sitta på

Busan =)

Hur söt kan man vara?

Det superfina köket

Magen är bra att gömma sig bakom

Nu skulle jag vilja se lite bilder från Nya zeeland Anna :) Saknar dig!


Kommentarer
Fung Photo Shop

Wilma hit & Vilma dit :) Vi borde styra ihop ett barnkalas där jag kommer barnlös medan Johanna, Mickan och du bringar laget! Det skulle väl dom tycka var kul också, wvilme-mödrarna. Wraung!

2010-12-09 21:58:39
Anna

Tack underbara. Men sa fint det ar o va fina wilma blivit stor. Saknar dig massor. pok

2010-12-10 01:22:36



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0