Hellu?

Undrar ni vart jag tagit vägen kanske? Mina barn har bestämt att vi ska sluta sova i den här familjen. Så här är det vaket hela nätterna långa. Nästan iaf. Men barnen har somnat tidigast 00.30 under mer än en veckas tid. Vi som haft så bra rutiner förut. Så när jag inte får min egen tid på kvällskvisten har jag ingen möjlighet att blogga.
Igår drog vi iväg till Fjärran och badade med dem så de skulle bli supertrötta och sova hela natten lång. Tuvisen hade glömt hur man simmade och sjönk som en sten. hehe. Men de tyckte det var mysigt och belv supertrötta. Vi höll dem vakna till 20.00 vilket inte var det lättaste. Kl 22.30 vaknade de båda två och var vakna sen till 02.15....jippie...*slap*

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0