9 månader


Idag blir min lillis 9 månader gammal. Hur kunde det gå så här fort? Jag får ångest när jag tänker på att om 3 månader fyller hon 1 år. 1 ÅR!! Hur är det möjligt? Nu börjar jag förstår det här med att föräldrar har så svårt att se sina yngsta barn som stora nån gång. Det är ju för att man inte vill att de ska bli stora. Med första barnet såg man fram emot alla nya saker som kom med att växa. Börja gå, börja prata osv. Nu hart jag gjort det en gång och vet att det är bebistiden som är den tiden som försvinner för fort. Går och pratar kommer de ju göra sen hela livet. Det ska iaf bli spännande att se hur 5 timmar på ett plan till Egypten ska gå med våran lilla vilde. Tur att pappa och Helena och är med så att Tuva kanske kan slippa sin überaktiva syster lite under flygresan =)

kusin Isac var här och hälsade på oss på sin 10månaders dag :)

Tuva stoltserar med sitt nyklippta hår med pärlor i och sina nya hål i öronen :D


Kommentarer
Louise

ja vad tiden går snabbt!! och vad fin tuvisen var med örhängen då :)

2010-12-13 08:19:41
Linnéa

Men jösses så söt hon är Tuva med sina örhängen!! :) Och såklart i pepparkaksdräkt med!! Gosfia. Och världens sötaste lilla Nellie blir så stor. Det är läskigt hur snabbt tiden går...Vi börjar så smått må bättre (jag mår fint och Nils äter bättre) så vi kanske kan ses snart!!???

Kram kram och glad lucia

2010-12-13 17:09:06
URL: http://limama.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0