Stolt mamma

Nu är det bara 3 dagar kvar på Tuvas simskola. Och idag simmade hon =) Åh va jag blev stolt. Vi föräldrar får inte vara med inne vid poolen utan sitter utanför. Och just idag var det knäppt tyst därutanför. När jag såg Tuva gilda fram där i vattnet utan flytredskap ställde jag mig upp och fick verkligen behärska mig för att inte skrika. TITTA TUVA SIMMAR. Jag var nog ändå lite högljudd =) Nog för att hon kanske inte simmade precis som man ska, det var nån sorts blandning av hundsim och vanligt sim. Och bara nån meter. Men ändå...! Hon som är yngst och allt. Hejja Tuva. Efter en vecka på Kreta ska ni se att hon kan simma.

Jag har föressten anmält henne till hästskötarkurs på travet nu till hösten. Så hon ska gå på både det och dansen. Dessutom ska Nellie gå på babysim. Så nu är tiden över när jag hinner göra nånting för mig själv. Hehe.

Här kommer nån lite sen bild på mina fina födelsedagspresenter

En symaskin från familj

Min fina klocka!!

Ett jättefint kakfat från tjejerna

En superfin brödlåda. Precis vad jag önskat mig länge utan att komma på att säga det =)
Tjejerna vet vad jag gillar

Jättefina Blommor också från tjejerna. Jag vet. Jag är bortskämd

Världens härligaste gröna, supertora, jättemjuka mysfilt utav Adde och Madde. Den kommer jag bo i nu i vinter =) Och så fick jag en så himla fin klänning av dem också men Nellie ligger och sover i vårat rum så jag kan inte ta kort på den nu. Men ni kanske får se nån bild av mig på Kreta när jag har den =)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0