KRETA - Hemresan

Idag är det dags att åka hem. Vi ska bada lite nu innan det är dags att hoppa på bussen. Vi hinner kanske med 45 min. Känns jättedåligt att vi missar en hel dag. Vi kom på en torsdag kväll och åker en torsdag morgon så vi missar hela den dagen. Trist. Jag blev iaf pigg igen efter att ha sovit bort förkylningen. Jätteskönt.

Våran lilla showgirl stod på scenen igår och strålade som en sol =) Hon är en riktig naturbegåvning när det gäller att se glad ut under sina uppträdanden. Det är lite sämre med rörelserna =) hehe. Fast igår gick det riktigt bra. De pratade lite med alla barnen innan, så innan uppträdandet när de presenterade varje barn berättade de nån liten grej från den "intervjun" Gissa om jag skrattade när de berättade att: "Tuva säger att hennes pappa pruttar och kissar mycket" Haha. Det har hon ju alldeles rätt i =)

Nä nu ska jag ner och njuta av solen en sista liten stund. Helst hade jag viljat vara kvar en vecka till.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0