KRETA - Förkylningen

Idag har det varit 37 grader och helt vindstilla. Jag har nästan inte stått ut i värmen. Har varit i vattnet hela dagen. Jag hade ont i halsen inatt men nu när jag kommit in i svalkan känns det som jag har feber. Känner mig helt död. Hoppas det är solen bara.

Tuva har varit på Lollos födelsedagskalas idag och var borta 2 timmar på det. Då var vi ner och badade i havet. Det är verkligen fint där nere. Det är nog den finaste stranden jag har varit på i Europa. Jättesynd att inte Tuva vill vara där nere. Men idag gick det bra med Nellie iaf.

I morgon är det ministars här på kvällen. Då får de barn som vill gå upp och mima till en sång. Ingela och Tuva har pratat om det hela veckan och Tuva tjatar om att hon vill vara med. Vi får se om hon vågar. De små barnen brukar få gå upp alla som vill sjunga samma låt tillsammans, + en vuxen från showgruppen. Tuva vill sjunga Lollo och Bernie låten så Ingela har tagit på sig att göra den. Ska bli roligt att se om hon vågar. Varken Fredde eller jag tror det =) Imorgon ska hon även gå på princess adventure, får se vad det är =)

Nu ska jag gå och sova en stund medans Ingela har tagit med sig Tuva ner till poolen sin enda lediga timme idag.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0