Hemma

Nu har jag precis fått skällning för att jag dumförklarat Fredde under blogginlägget KRETA - Resan. Det var inte alls meningen, det var helt klart menat ironisk och det var såklart bådas fel att det blev som det blev. Fredrik och jag skojar mycket och är mycket ironiska mot varandra i vardagen och då glömmer jag att det inte framkommer i skrift utan tror lixom att alla ska förstå det. Jag älskar Fredrik! Försök att läsa med lite ironi i baktanken om du inte tycker att det framkommer i skriften.

Nu har vi iaf kommit hem. Hemresan var inte så rolig och absolut inte lika lätt som dit resan. Båda barnen var trötta och griniga. Tuva grät större delen av flygresan och Nellie blev sjuk på vägen hem. Jag hade blivit piggare när vi var på Kreta men blev dålig på vägen hem igen. Vi fick vänta 1,5 timme på att väskorna skulle komma på arlanda för de hade inte nån behörig personal...? Que...Inte så roligt när man vill hem. Nellie spydde och spydde och nu är hon helt otroligt förkyld. Min stackars lillkicka =(

När vi satt där på flygplanet, båda barnen grät ikapp och Fredrik sprang mellan toan och sätena med Tuva som ville kissa men inte kunde eftersom det lät så läskigt på toan, då tänkte jag att det var sista gången vi åkte. Men vi har faktiskt planerat att åka till Tunisien med mamma och Boje i september nästa år. Och även om alla som satt runt oss på hemresan tyckte att vi nog borde stannat hemma så hade vi ju faktiskt en fantastisk vecka och även om det var jobbigt just då så är det ju iaf värt det. Vi har verkligen haft en super härlig vecka och det är värt så himla mycket att få spendera så rolig tid hela familjen tillsammans!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0