Hallon och blåbärsskogen

Idag fick jag vara ledig fast jag egentligen skulle ha jobbat. Det var hur skönt som helst! Vi behövde verkligen få vara hela familjen tillsammans lite. Det var länge sen sist. Tyvärr fick städningen som huset är i stort behov av skjutas upp istället. Men nu är vi lediga tillsammmans tills på sön och då ska vi verkligen vara det också!
Vi drog ut till Gräsbäcken och solade och badade. Det var så länge sen jag var där ut så det var inge roligt att åka hem. Men eftersom Tuva har sin simskola imorgon bitti var vi tvugna att åka hem.
Vi gick ut i skogen och plockade blåbär och hallon. Jag ska försöka hinna med att plocka nån sväng till också. Jag tänkte även att jag ska plocka vinbär hos Adde och Madde innan de blir övermogna. Så är det bara att baka baka sen =) Camebridge går hur bra som helst även denna gång. Idag blev jag sugen när de grillade hamburgare i stugan men inte så att det var superjobbigt. 1,1 kg hade jag gått ner nu på 3 dagar. Hejja hejja, meeer!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0