Sockerbitch

Aaaahhh! Jag vill ha nånting gott att tugga på! Jag har helt plötsligt full förståelse för Nellie som gråter om hon inte får tutte. Jag skulle vilja gråta jag också. Kakorna i frysen känns sååå nära och så fruktansvärt goooda. Vi har ingenting alls heller att ta som substitut. Ska handla på torsdag. Nån som har förslag på sockerfritt intag att inhandla? Frukt brukar funka bra men ibland känns det inte nog. Även om jag just nu skulle döda för ett äpple. Tur för Fredde att han jobbar så han slipper få känna på vreden som hotar att komma ut.

Min fina bejbis har varit exeplarisk idag! Ett riktigt A-barn. Det känns som att jag fhann med så mycket idag. Efter att ha lämnat Tuva hann vi vila så att vi blev pigga. Sen gick vi på en promenad i solen på strax över en timme. Jätteskönt! Vi hämtade Tuva och så var vi ute i lekparken och tittade på medan hon geggade i ca 90 min. Hon är i en riktig gegg period =) Pinnar. vattenpölar och sand i en enda röra, kan det bli bättre. Tvättmaskinen går varm här hemma. Sedan blev det städning, matlagning och tvagning. Och nu sover the big one så att jag och bejbis kan titta på Gibbs. Den här dagen får 5 getingar av 5 =)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0