Snörvel

0 år gammal och superförkyld. Tänk själv att ha hela näsan full med snor och inte ens kunna fräsa ut det. Igår kräktes Nellie nåt kollosalt mycket. Inte visste jag då att det var första tecknet på hennes första förkylning. Hela natten har jag haft nässugen och koksaltlösning i högsta hugg. Och inte har det hjälpt. Hon kan ju inte äta när hon inte kan andas med näsan :( Stackars lilla fina bejbis! Mitt hjärta blöder och det gör ont i hela min kropp när jag ser henne lida! 
Tuva har dessutom gråtit halva natten pga ont av urinvägsinfektionen. Hon och Fredde har kampat nere på soffan hela natten. Tack gode gud att Fredde var hemma inatt!!

Kommentarer
Sofie

Usch och fy!! Stackars lilla mamma, stackars lilla bäbis och stackars lilla Tuvis <3 Hoppas Nellie och Tuva kryar på sig fort!! Pussar!

2010-04-20 20:27:04
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0