Premiär grillning

Nu har jag varit duktig den här veckan. Jag har stått emot frestelser som bjudits på precis överallt. Vart vi än kommer bjuds det på glass, kakor, godis, läsk mm. Igår Tog jag glass hos pappa och Helena och idag har jag ätit 2 kakor. Jag tycker att det är ett godkänt resultat för första veckan. Inte en endaste godisbit. Det ni!

Fantastiska dag! Imorse tog jag och mina fina flickor en promenad till gatan jag växte upp på. Good old Långbacka. Ingela tog med sig familjen Reinholdssons hund Hampus och så gick vi på promenad. Tuva var såklart i himmelriket. Hon äääälskar Ham-Puss (som hon säger)

På kvällningen dök solen upp och vi slog igång grillen. Adde, Madde och Isac kom hit. Lilla Isac har blivit så stor, och sååå go. Man behöver bara prata med honom så flinar han. Charmtrollet. Nellie började skratta åt oss för 2 dagar sedan. Nu ser man att hon tittar på oss när hon skrattar. Innan har man inte vetat säkert om det är gaser i magen eller inte =)

Idag fick jag nys om en ny blogg att läsa och jag tycker att det är så fantastiskt roligt att läsa andras bloggar. Speciellt sånna som jag känner. Så man har lite koll på dem och får se lite bilder. Jag önskar att alla människor hade en blogg så man kunde kolla in en sväng då och då för att uppdatera sig lite.

Här är min lista på de jag helst skulle vilja startade en blogg.

Ingela ( det vore fantastiskt att kunna få läsa om hur hon kommer att ha det på Kreta och alla andra ställen hon är på hela tiden. Henne vet man aldrig vart hon är nånstans)
Madde (nu pratar jag iofs med henne så pass ofta att jag vet det mesta hon gör, men det vore roligt iaf. Plus att jag vill se lite bilder på finingen Isac)
Frida Holm (jag har ingen aning om vad hon har för sig där borta i Italien)
Marie (vi träffas tyvärr så sällan nu så det skulle vara perfekt att få följa henne så)
Cillepille (vore ju allra trevligast om hon hann starta en innan hon åker till Thailand nästa vecka)
Stina (hon har iofs PoppiTopp bloggen men det är inte det samma som en personlig)
AnnaW ( vi träffas inte heller tillräckligt ofta så det skulle vara ett bra sätt att hålla lite koll)


Listan på bloggar jag helst skulle vilja se uppdaterade!

Ansos
Linneas
Ida
Eriks
Sandrines

 Skärp er! Börja skriv igen för tusan

 

 


Kommentarer
Stina

Jag är ju så jä**a kass på att stava......

2010-04-11 21:56:21
Therese

vem bryr sig stina. Så länge det är begripligt så =)

2010-04-11 23:39:17
Fungs Skamvrå...

Jamen.. Resan tog ju slut och jag har inga bäbisar att skriva om! Ok, det var allt jag hade att komma med som försvar... Nu kommer walk of shame: Föööölåååt! Jag ska bättra mig och finna en anledning att börja på en vardagsblogg. Men vi kanske borde ses ngn dag!? Annars får du ingen blogg =$ Vad sägs om den där promenaden fredag fm?

2010-04-14 19:58:56



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0