Hjälp ma

Jag behöver din hjälp. Jag försöker få spotify premium men för att få det så måste 6 personer gå in på den här sidan http://www.gratispremium.com/?ref=204206 och svara på frågor. Ni kan sen också få det om 6 personer gör detsamma för er. Med spotify premium slipper du te.x all reklam och det jag är mest ute efter, man kan ha spotify i telefonen. I alla fall i iphonen. Så snälla du vill du ge mig några minuter av din tid. Då blir ja sååå glad. Det saknas 5 st.

Sista april idag. Grattis till söta lilla Elsa som fyller 4 år. Fredde ska jobba ikväll så Adde, Madde och Isac kommer och håller mig och tjejerna sällis. Shyrre. Vi ska väl ut och kika på elden lite. Idag har Wilma gått över hela vardagsrumsgolvet alldeles själv. 9 mån gammal. Det är ju inte klokt :) Det blir en jobbig sommar för Mickan och Jim.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0