Mira


Idag har jag som sagt varit och hälsat på Stina, Mira och Harley. Och Gud va mysigt det var! Det är så roligt att träffa Stina nu eftersom vi inte träffas på jobbet på dagarna. Saknar henne! Mira är helt klart sötaste bebisen jag sett. Till och med sötare än jag tyckte Tuva var i den åldern. Hon är så himla stark och tidig också. Hon kan ligga på mage och lyfta huvudet helt i ganska långa stunder fast hon är baran 7 veckor. Och så skrattar hon högt och ljudligt. Känns inte som Tuva gjorde nåt av det förän hon var 6 mån. Jag fick plocka björnbär och äpplen på Stinas gård också. Så nu har vi nybakta äppelmuffins hemma. Ett nytt recept, hoppas det är gott. Nu längtar jag efter min bebis!! Som för den delen är helt vild i magen på kvällarna. 3 kvällar i rad nu har den levt rövare och sparkat riktigt hårt!
Kvällen spenderades med mys hos Adde och Madde med Tennstopsmat och så blev vi bjudna på riktigt god äppelkaka! Tyvärr var Tuva skitsur och gnällig för hon var så trött. Nu är det idol. Tack å hej!





Mitt lilla surkart =)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0