Graviditetsvecka 17


Snart inne i vecka 18 då det är dags för ultraljudet. Igår pratade jag om att jag kände mig så smal. Att magen gått ner sig väldigt mycket. Och då fick jag genast förhoppningen om att jag skulle slippa gå upp lika mycket den här gången. Imorse var statusen densamma men under dagen har den växt flera storlekar känns det som. Men det är nog mest som den är svälld. Så nu får man använda sig av gummisnoddar i skrevet.


Adde och Madde har fått se sin bebis idag på ultraljudet. Dom fick riktigt roliga bilder. En där bebisen pekar på modekakan. Och så en där "den" ler. Fast den ser mest ut som ett läskigt skelett monster. Tuva gjorde också det på en av våra bilder så vi kallade henne skeletor. Det här ser ut som en kille för "han" ser så grym ut. Som ett tecken så sparkar det lite i min mage. Allting såg bra ut hos dom iaf. Härligt!


Jag vet att jag sagt att jag inte ska klaga. Men FY FAN va det kliar!!!!

Jag har snart sett hela säsong 2 på True blood. Och ta med tusan så visade det sig att serien äntligen blev bra. Nu är det helt plötsligt spännande. Och Alexander Skarsgård som vanligtvis är den äckligaste i hela världen är helt plötsligt ganska het. Men det är nog pga vampyr "grejen". Jag går so mvanligt igång på sånna =)
Här är en annan som jag går igång på....


Kommentarer
Ida

Nämen fy faaaaan vilken äcklig Grekgubbe. Kött fiii faen!

2009-09-15 17:43:59



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0