Fredagkväll

Fredag fredag. Nice. Idag på jobbet har det varit bara Nina och jag som jobbat och vi har fått jobba arslet av oss. Det tycker jag om, Jag gillar att jobba ordentligt när jag väl jobbar. Så himla roligt. Men man känner sig lite mör nu. Jag ska jobba imorgon också men sen är jag ledig i två dagar.
Idag har jag kännt lilla bebisen riktigt ordentligt. Det har varit ett himla liv därinne. Så himla mysigt! Jag längtar efter den!! Madde kom och hejade på mig på min lunch. Hennes mage växer så det knakar nu. Såg jättestor skillnad bara sen jag såg henne för nån dag sedan. Men hon har ju snart gått halva tiden också. Och så har hon ju inget fett...som vissa andra. Hon är bara fiiin =) 
Fredrik är hemma ikväll. Första kvällen på hela veckan. Mysigt. Så nu ska jag gosa ner mig brevid honom i soffan och mysa lite.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0