Rosa bandet

Jag har ett rosa band på en av mina stickade tröjor som jag har haft ända sen förra året. Dasg att köpa ett nytt. Idag såg jag nåt sååå finti tidningen. Precis en sån köksmaskin som jag så gärna vill ha. Som vara rosa bandet rosa....iiihhhh DEN vill jag ha! Tyvärr har jag absolut inte ekonomin just nu. Och den finns ju bara i okt. Synd. Fast iofs så är den ju mer speciell så. Och det tycker jag att den kan få vara.



MItt koma tillstånd var visst inte så konstigt fick jag veta idag. Mamma och Boje var här och hjälpte till med Tuva när jag blev sen på jobbet och Fredde var tvungen att åka till sitt. Min medecin brukar visst även skrivas ut som sömntabletter till folk med andra problem....hmm...inte konstigt att jag blev tröttare ju fler jag tog. =D Man kan tycka att jag kunde blvit informerad om det. Jag läste inte den där innehållsförteckningen (eller vad det nu är) förän nu. Men ändå.....Sssssnaaark

Kommentarer
Sofie

Åhhh vi saknar dig också hjärtat!! Vill mysa med dig och magen ;) Pusspusspuss!!

2009-10-01 22:46:27
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0