Boobs

Det är lika bra att bara kasat ur sig det....Mina bröst är gigantiska!! Dom lever ett eget liv och jag vill att dom genast ska sluta med det. Jag har alltid haft en liten C-kupa. Men har länge känt att jag skulle behöva byta ut den till en större. Men D.kupa känns så himla stort har jag tyckt. Jag slog slag i saken förra veckan och köpte en iaf. Tyvärr så hade dom växt ännu lite till medans jag gick i valet och kvalet och nu när jag kom hem fick jag befria dom ifrån sitt trånga fängelse. ONT! Den är helt enkelt för liten. Det är ju sinnessjukt att behöva köpa en dubbelD....Det bara KAN jag inte göra. Och det värsta är att om jag minns det hela rätt så blir det inte direkt bättre. Sen när mjölken rinner till så sitter som som ett smäck.Två kanonkulor mitt på bara. Men jag tror på tusan dom är lika stor nu som dom var med mjölken och allt förra gången. Hur ska detta sluta?!? Det blir till att rulla upp dom och lägga i Bh:n när allt det här är klart. Taxgänget here I come. Det här är min värsta tuttbild från Tuvas bebistid.....hjälp!


Vart ska det här sluta....


Kommentarer
Louise

hehe ja du tessan. Jag hoppas du slipper va med i taxgänget sen ;)

2009-10-18 15:04:02
URL: http://lollo83.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0