Tv-spel

Idag har jag varit iväg och köpt nya Super MarioBros till mitt Wii. OJ va roligt det är! Jag är redan fast. Men jag har ju inget annat än tid heller så det kändes som en skänk från ovan. Men fy vad gammal jag måste ha blivit. Jag är KASS. Man tappar visst med åren. Jag trodde det var som att cykla...eller iofs så är ju det också bullshit för jag är helt kass på att cykla nu för tiden också. Den enda jag kan sakna är att när man var mindre och spelade hemma så var det ju alltid kö på Tv-spelet. Och som enda tjej så fick jag sällan spela, mer titta på. Jag tror det blev en vana och nu känner jag att det skulle vara himla roligt att ha nån att spela med. Fan ta dig Erik att du inte kunde ha bott här nu då....

Igår hade jag min bästa dag hitills in i sjukskrivningen. Jag hade BARA ont när jag rörde mig. All stilla tid var smärtfri. JAg hoppas hoppas att det är utav akupunkturen som jag fick hos sjukgymnasten dagen innan för då hjälper det ju.Då kanske jag kan bli frisk.....

Ännu en fullbordad graviditetsvecka klar. Nu kliver vi in i vecka 27. Fantastiskt. Tiden bara flyger fram. Madde den "jävlen" går ju in i vecka 30. När vi väl fick veta att vi var gravida kändes det så himla samtidigt. Nu känns 3 veckor före som hur långt före som helst. Sen vet man ju aldrig hur långt det verkligen blir mellan dom små liven åndå. Men ändå.
Jag har insett att jag måste försöka att njuta av den här situationen ändå nu. Jag får försöka ha överseende med värken. Men jag har insett att jag nog aldrig mer i mitt liv, förän kanske när jag blir pensionär, kommer att ha så mycket egen tid. Som kan spenderas med att se filmer, tv-serier, läsa, spela tv-spel, sy...allt sånt som man inte har tid med annars. Och nu dessutom så sköter ju Fredrik det mesta här hemma också. Så den här situationen är ganska unik i mitt liv skulle jag tro. Jag ska försöka utnyttja den till max, så jag inte vill göra en stillasittande aktivitet nånsin mer i mitt liv sen =)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0