Min unge

Min unge är gullig hon. Häromdagen sa hon till mig. "Mamma. Jag älskar(iskar) Madde" Gohjärtat. Visst brukar ju vi säga att vi älskar henne, men det var inget som nån av oss sagt just den dagen. Undra vad som snurrar i det där lilla huvudet. Hon älskar Niklas också, men inte mig och Fredde. Schyssta ligan =) Igår såg hon två tjejer som stod och rökte då sa hon att hon älskade dom också så jag vet inte jag....

När vi var hemma hos mamma så fick Tuva en godisklubba av henne. Rätt var det var så sa hon"mmm gott". Ja såklart tänkte vi allihopa. Tills vi såg att det var hundmaten som hon hade i den andra handen som hon tyckte var god....Men man får ju vara nöjd med att pratet kommit igång iag =)

Porterstek och lussebullsbakning hemma hos mamsen idag. Mysigt. Men bakning gick inge bra för mig, fick för ont så jag fick sluta. Så himla konstigt. Det va ju inte direkt så att jag bakade med höfterna. Det jag åt sen, det satte sig nog på höfterna. Åt minst 6 lussebullar. Mmmmm va gott.

Kommentarer
Louise

hehe hundmaten god.. blää :P

2009-11-23 08:06:46
URL: http://lollo83.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0