Mardröm

Har du nån gång drömt en dröm och sen när du vaknat undrat om du är riktigt frisk...Det har jag. Konstiga saker som snurrar där inne i huvudet. Saker som jag inte alls kan förstå vart dom skulle komma ifrån. Konstigt det där med drömmar. För en sliten stund sen ringde Marie och "störde" mig i min dagliga vila =) Det var tur det. Insåg jag när jag vaknade. Jag drömde om hur Fredrik var otrogen mot mig. Jag kom på det. Och just när Marie ringde så stormade jag in i tjejens lägenhet, in i sovrummet där en naken Fredrik och hon låg och höll på i godan ro. I vissa stunder i drömmen hade jag tagit en STOOOR vass kökskniv med mig på vägen in i sovrummet och vissa gånger inte. Vissa stunder i drömmen så var tjejen lika gravid som mig och vissa inte...Men oj va arg jag var, och ledsen. Det var en fruktansvärd dröm. Jag vill helst glömma den NU. Men nu sitter den där. Och det värsta var att Fredde kollade på mig och sen fortsatte han bara att hångla upp "den där", som att jaha var det bara hon. Å fy! Jag har alltid sagt att jag skulle inte ens tro på att Fredde varit otrogen om nån så kom med bildbevis på det till mig. Men gjorde dom det just nu så vette 17. Av gammal erfarenhet så vet jag ju att ett förhållande som tar slut på grund av otrohet inte är ett förhållande som är så lätt att släppa. Känslorna försvinner ju inte bara för att killen i fråga är en gris. Nästa gång drömmer jag hellre nån galen dröm om dinsosaurier som härjar i skogen här uppe...eller nåt.


Inte så konstigt om jag blivit like psyko nu.Alla mina dagar ser ut så här. Vaknar. Tar Tuva till dagis (200 m med bil). går upp och sover till ca 12 snåret. Vaknar igen.Äter frukost.Tar en dusch. Tittar på förlossningskliniken. Sitter kvar i soffan och tittar på diverse serier eller filmer. Fredrik vaknar vid 15.30(och jag får prata med nån), sitter kvar i soffan. Fredrik hämtar Tuva på dagis, jag sitter kvar i soffan. Fredrik lagar mat. Vi äter. Fredrik gör Tuva klar, jag sitter i soffan. Tuva somnar (runt 18 snåret)och Fredrik åker till jobbet, jag sitter kvar. Förhoppninsvis så ringer det nån som jag kan prata med(Madde är en höjdoddsare, God bless)Så där runt 23-00 snåret staplar jag in på toa, gör mig klar och kravlar mig upp för trappen och dimper ner i säng.  Roliga dagar va...inte konstigt att man blir galen.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0